Tema: Re: Neryje su benzu
Autorius: spakainas
Data: 2014-03-06 11:32:26
Radau dar punktą (draudžiama):
arčiau kaip 100 m (išskyrus plaukimą lėta eiga) nuo vandens telkinių
krantų, vandens telkiniuose esančių salų krantų, maudyklų teritorijų
(išskyrus tuos atvejus, kai yra pažymėtos vietos, skirtos plaukioti
plaukiojimo priemonėmis), plūdurais pažymėtų nardymo zonų;

Taip išeina, kad tik lėta eiga Vilniuj tegalima plaukiot, nebent būtų
kur nors ženklas (bet aš tokio lyg ir nemačiau).