Tema: Re: Pirštinių klausimas
Autorius: Romas
Data: 2013-11-12 17:13:37
ziemai naudoju neoprena , su atlenkiamais 2 pirstais, berods DAM.
na nesiskundziu, bet man is vis nera ziema rankom salta.
turiu ir kitokias . Maximoje kainuoja apie 30-35 Lt paprastos tipo slidininku
pirstines.
ju isore impregnuota medziaga, viduje kazkokis pasiltinimo sluoksnis , sintetinis
kailiukas.
imu ismiera per dideles , jos laisvai laikosi ant ranku, man tinka, greitai nusiima.
bet - ziema pagrinde eseriai, pagrinde velnias, blizgute, ir gal todel mane tokios
tenkina.

Romanas