Tema: Re: susidomejau
Autorius: karolis
Data: 2013-09-03 12:32:40
http://sprendimas.net/upetakis/zuvu_pralaidu_irengimas_lietuvoje.pdf
10 psl

o konkreciai ar ten praeina galesiu paklaust pas ichtiologa kuris dirba su
lasisom ir slakiais :)

"Romas"  parašė naujienų news:l04760$818$1@trimpas.omnitel.net...

del aktyvaus lasisu kibimo ir pats turejau mase abejoniu.
o va del ju kibimo auksciau kavarsko uztvankos - nezinau , ar yra ten
pralaida irengta
??
man tai buvo ziauriai irodinejama, kad ten pagauna mase zuvu.

Romanas