Tema: Re: patarimo
Autorius: Killah
Data: 2009-04-22 16:26:50
Sveikas, kaip tik turiu tokia pacia valti. Praeita svtg buvau zvejot, ir
pamirsau ta antgali. Draugas turejo kazkokia kitokia pompa nuo valties,tai
antgalis daug maz tiko ir pripuciau.Pamegink ieskoti tokiu pompu kur buna
parduoda senukuose prie guminiu valciu ,pripuciamu su kietu dugnu. Va butent
man nuo jos ir tiko.