Tema: Re: apsaugos trisakiams
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2009-04-17 09:05:44
tai vat, kad atsidžiaugti negaliu.
iš jp dabar siuntinukai ateina, visi trišakiai dengti, tobulas daiktas,
geriau už visas gumytes. reikės gal eiti pas baltarusus klaust, mažu
turi dar bulbarusijoje kur pasislėpę. turguose pasieškoti.
šiaip pas jėrofėjų, kai jo darbo blizgę perkiesi tai jis tokiais
pridengia kablius, bet sakė kad jau nedaug belikę. iki mirties sako
visus išnaudosiu.