Tema: Re: Batimetrinio plano_Asalnykščio ež., Linkmeno ež.
Autorius: Sergio
Data: 2009-04-15 16:59:33
O-o-o, malonu pasidalinti patirtim su buvusiu toj vietoj.. :)
Tiesiog idomu, nes kokie treti metai per Jonines tenka ten stovyklauti su
grupele draugu, na ir imerkti meskerykoti..
Tai vat uzpernai tai dar kai kurie si ta pagavo, na o pernai - kaip baloj,
net juokinga buvo.. Nei lydekos ant guminuku, nei gyvos zuveles - toks
ispudis kad emigravo visa fauna, su kolegom svarstem - gal todel kad praeita
ziema buvo be ledo, o si sakom buvo su ledu, tai gal kas pasikeite? Buvom
nuplauke ir i Linkmena ir dar toliau - tas pats..Tad bandau pasikaustyt
siems metams.. Kokiu ypatumu galetum pastebeti? Ar gal kokiu paslapciu
zinai, kas link paminetu ezeru? Siaip esu tik nedidelis megejas.. :)

Sergejus