Tema: Re: spiningas 2,1 arba 2,4
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2009-04-07 14:52:10
na, dažniausiai sukrių prieš srovę netraukiu, nebent srovės vos vos yra.
todel diskomforto del sukriu nepatiriu. bet maziukas (atrodo 3cm) hornetukas
su placiu liezuveliu, jauciasi kad ant ribos traukiasi, dar truputi ir
spinas issilenktu  nuo koto...
siaip man geriausiai su 44-66mm minnow tipo yo-zuri vobleriukais ir 1-2nr
blue fox sukrem catana pasiteisina.