Tema: Re: valties registravimas
Autorius: Audrius K.
Data: 2013-02-25 15:45:08
On 2013-02-25 10:17:31 +0200, Ash said:

> Buvau supratęs, kad jeigu registruoju valtį atskirai nuo variklio ,
> tech. apžiūra nebūtina?

Jei nori plaukti su motoru, tech apziura BUTINA.  Jei tavo valtis
registruota kaip irkline, tech apziuros nereikia, bet gali plaukti tik
su irklais :-))

> Kaip vyksta apžiūra ir kiek kainuoja?

Kaip vyksta -  pamatysi :-)  Kainuoja kazkas apie 50lt, ir kaina
pirklauso nuo to, kokios galios variklis gali kabintis ant tavo valties
(pvz turi valti, kuriai gamintojas deklaruoja, kad gali kabintis 25Ag
variklis. Tu isisimi tech pasa su irasu 5Ag (tada negelesi kabinti
daugiau kaip 5Ag, nepriklausomai nuo gamintojo leidimo) ir uz tech
apziura moki minimuma. Jei isiimi  valties tech pasa su 25Ag, uz tech
apziura mokesi daugiau (dabar paziurejau - gali valciai pvz 19kw tech
apziura praeiti tik 3,7kw (atitinkamai sumoketi maziau, jei plaukioji
tik su 3,7kw. Noresi plauti su daugiau - eini tech apziura is naujo)

Audrius K.