Tema: Re: pirstu sildymas
Autorius: Petka
Data: 2012-12-19 22:25:22
Dar yra angliniai - uždegi dėžutėje angliukus, jie smilksta ir šildo.
Gavau dovanų, bet nei karto nenaudojau. O daugkartinius cheminius
naudoju pastoviai - pusvalandžiui-valandai užtenka pasišildyt - žiūrint
kokio šiltumo pirštinėse laikysi. Neblogas variantas kai sušlampi ir
visiškai sušali rankas. Labai patogu įsimesti į atverčiamas pirštines.
Benzas gal geriau nei anglys - bet man atvirą ugnį kažkaip
psichologiškai netinka dėtis į kišenę :)
Reiks gal šymet angliukus pabandyt - dėl bendro išsilavinimo :)
---
Petka