Tema: Re: Frabill IceSuit L
Autorius: Petka
Data: 2012-12-13 13:31:56
Manau turėtų tikt.
Jei būsi Vilniuj - skambink. Organizuosim madų show.
Prietelius matavosi. Jis berods 185cm/115kg - ilgiai geri, ale pilvūzas
sunkiai telpa ir veržia. Tai imtų XL kad tilptų normaliai, ale tada
kelnės jau žeme velkasi. Kiekvienas skirtingos kompleksijos, o šitų
kostiumų nėra nei Wide, nei Tall išmierų. O kostiumas šiltas - po apačia
daug rengtis nereikia.
---
Petka