Tema: Re: nesuprantu sonaro
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2012-10-29 13:00:56
Vienas pazistamas lyg zadejo Maskvon vaziuoti i varzybas, tai gal pavyks parvezti pora vnt. Tik va, nezino dar, kada tas bus ir ar bus is viso:)
Mane biski 4-o PRO modelio  charakteristikos subalamutino - berods, tik iki 25 m gylio rodo. Liudnuma su stintelem ant Asvejos... 6-os serijos dar neziurejau.