Tema: Re: REQ: akinumai
Autorius: Shlipsas
Data: 2012-10-04 22:43:34
As polaroidus sekmingai atneshiojau beveik 10 metu, bet tikiuosi kad gal
alternatyvu atsirado pagal kokybe ir kaina :) Jie nebeturi mano senojo
modelio, todel tenka kazhko kito ieshkotis :)
Kotas turi kazhkokius gan rimtai atrodanchius po 50-60 lt, bet bijau akish
ishvarvint, jei tai nekokybishka :)
--

Shlipsas
865920307 / Vilnius