Tema: Re: kelios kirðlyno akimirkos
Autorius: Marius Staniulis <m.staniulis[@gmail.com>
Data: 2012-08-24 08:29:56
heh, malūnsparnį už 500eurų keturiems rinkčiausi kitą kartą kai vykčiau.
tam kad vieną savaitę ištvermės žygio iškeisčiau į vieną savaitę žūklės
ir poilsio vienoje stovykloje.
nes mūsų atveju kiekvieną dieną keitėme stovyklas, kievieną dieną
pakavomės mantą, tvirtinome ją ant laivų ir t.t. daug vargo, bet
pažintinė kelionė labai gera.

šį kartą ėjome ir plaukėme savo jėgomis. pasiekėme tai, ką žvejai vadina
GraylingLandu savo jėgomis. kai šiaip ta paslauga pas juos kainuoja
800Eu galvai, jei perkiesi pas juos - www.graylingland.com

o jei smalsu - šiek tiek aritmetikos.
maistas galvai dviem savaitėm - apie 70lt
pilnai pakrautame automobilyje suvartojome apie 240 litru kuro ir
nuvaziavome apie 4350km. Suvartojimas 5,52 l/100km. taigi apie 300lt galvai.
draudimas 34,5lt galvai 18-kai dienų.
keltas - 145lt galvai
teminiai marškinėliai - 15lt galvai.

atskirai skaičiavom kainavas žūklės licencijoms. - dviem kainavo 35Eu
savaitei 1551 regionui. bendras leidimas metams 22Eu, savaitei 1550
regionui - 45Eu.
taigi, aš ir KasNors mokėjome su viskuo apie 1000lt, žmonos po 620lt.

toliau, kas liečia maistą. maistas imtas birus sausas 1ltr bambaliuose,
vytinta mėsa, birios vaistažolių arbatos, cukrus, druska, sviestas
sulydytas į bambalius, pasidžiovinau nemažai daržovių.

na ir t.t.

p.s.
pernai keliavome į Norvegijos šiaurą - prie Sjulte, Bats, ir Kings
Fjordų. maistui išleidome po visa kelionė atsistojo po 950-1050lt,
turint momenyje, kad Norgės FiskeKortos daug brangesnės nei Suomijos.

čia kelios akimirkos iš kelionės, deja saugodamas fototechniką
paveiksluoti daug negalėjau... visgi vandens žygis yra vandens žygis.
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.229133777112699.77175.100000482361325&type=1#!/media/set/?set=a.514688105223930.136503.100000482361325&type=1