Tema: Re: [q] akumuliatorius
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2012-08-16 14:53:21
Kaip suprantu, gelinis atmestas kaip per brangus?

Is piguvos yra Sznajder http://valtys.puslapiai.lt/echolotai.htm#AKUMULIATORIAI,_%C4%AEKROV%C4%96JAI_IR_KITI_PRIEDAI_
As imciau ne maziau 100 Ah akuma. 135 Ah tokiai valtelei ir tokiam varikliui gali buti pereboras, tame tarpe ir kainos prasme.
O siaip - kuo daugiau sveria, tuo ilgiau ir laiko, vienas niuansas - daugiau ir per pinigine musa :)))