Tema: Re: Apranga spinigistui
Autorius: Petka
Data: 2012-08-08 08:44:03
Turiu jau 4 metus Pro medžiotojo kostiumą:
http://www.aprangagamtai.lt/product_info.php?cPath=46_67&products_id=481&osCsid=9b7809818e7fc2544ccf8d766f9754e3
Labai neblogas variantas - išbandytas ir žiemą, ir rudenį. Gerai sulaiko
lietų, tikrai kvėpuoja. Po kelių skalbimų neprarado savybių. Žinoma -
reikia skaityti instrukciją - galima lengvai sugadinti membraną. O
membrana ir pro ir fishing modeliuose ta pati - taip kad rekomenduoju.
Patogūs, gerai pasiūti, sakyčiau stilingi kostiumai. Tai ne Norfino
maišai, kurie nelaiko vandens - turėjau ir šitą "gėrį". Be to papildomai
gausi flysinį tarpinį komplektą ir pirštines bei tinkliuką nuo uodų -
tas verta apie porą šimtų litų.
Dėl Rapalos nieko nepasakysiu, bet mano galva tai N kartų geriau už Norfiną.
---
Petka