Tema: Re: pasidalinkit info apie samu medziokle nemune
Autorius: Andu
Data: 2012-07-25 22:21:33
Reikejo kirsti kilpa - t. y. atsidurti mazdaug 2-3 km zemiau Romano minetos
girininkijos (girininkija yra kitame krante pries Siponiu kaima (na gal 2 km
zemiau), arba 4-5 km auksciau Margaravos) - bet ten kranta gali pasiekti tik
pestute - ant visu keliuku einanciu zemyn - slagbaumai, vietiniai stukaciai
girininko prigasdinti bet kuri automobili pravaziavusi neuzrakinta slagbauma
fiksuoja ir skambina girininkui, o tas atvaziuoja ir gan nepigiai
apibilietuoja :( Kam tai daro - nesupratau: ar todel, kad ten draustinis, ar
kad galetu netrukdomas ant krantelio prie vilos sekretutkas tratinti (ka ji
bedarant pernai ir uztikau)...
Alytiskiai ten gana daznai dugninemis samus gaudo:
http://maps.lt/map/default.aspx?lang=lt#obj=505411;6041742;Pa%C5%BEym%C4%97tas%20ta%C5%A1kas;&xy=505436,6041780&z=2000&lrs=orthophoto,stops,zebra