Tema: Re: reik spiningiuko bele kokio
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2012-07-24 12:01:27
Turetu pasirodyti kur nors Vilniaus rajone apie Nemencine - Suzionis, speju, nes yra itarimu ant is tu krastu kilusiu pilieciu. Gal Kalvariju turgavietej, ar Gariunuose, vis kartais uzmetu aki.

O aparatai tokie:
1) dzerkinis su pistoletine rankena "YAD", 180 cm vienos dalies, iki berods 120 gr uzmetimo (ar tai iki 80 - niepomientam, bet i kuola nesa, velkiavimui buvo skirtas).Zalios spalvos. Su rite PENN V65 Generation - multikas (statinaite), pamestas vienas stabdzio priverzimo gaubtelis, niekaip negalima rasti panasaus, nes kazkoks sriegis ypatingas, amerikoniskas nestandartinis. Pintas valas zalio atspalvio Sufix 832.

2) spiningas " WFT Millenium Zander" 3.0 m ilgio, 15-25 gr uzmetimo. Su rite "Ryobi Stamina 4000" apynauje. Pintas valas, zalsvas Sufix 832, 015 mm storio. Rankenos kamstyje yra toks gilokas ibrezimas.

3) Spiningas "Salmo Diamond" 2.7 ilgio, jau neatsimenu uzmetimo, bet turbut iki 30 gr. Su rite "Byron Beatrice 3000"

4) Matchas "SERT" 4.20 ilgio, 5-15 gr uzmetimo, raudonai juodas. Rite "Okuma Galaxy).

5) Karpinis kotas, neatsimenu koks, is pigesniu, 3.60 ilgio, 3-ju daliu, apie 80 gr uzmetimo virsutine riba. Rite karpine dvieju stabdziu "Golden - kazkiektai" (cia komercinei zvejybai buvo pirkta Gariunuose, nelabai naudojamas, tai neatsimenu)

6) Kaip nekeista - dar ir teleskopas su nulauzta antra nuo virsaus sekcija, matyt, neturejo laiko dometis. Irgi is tokiu pigesniu.

7) Teleskopas "Larus Lake" 4.0 m, 4-iu sekciju, melynos spalvos. Rites jau nebeatsimenu - susimaise man jos.

Dar pora teleskopu dugninems padarytu, bet cia jau balastas - seniai laikas atnaujinti.

Pora meskeriu dar liko, kitur buvo padeta.
Spininga teko pirkti, tai pasijemiau "Croicx'a" su Shimano Saros rite, aisku, zmona sito dar nesuode :)))