Tema: Re: Maciau
Autorius: Romas
Data: 2012-07-20 10:08:56
zinau du kolegas kurie turi portabote, ir savo nesenai pardaviau, taigi trys laivai
zinomi.
dar zinau -kazkada bendravome gal pries 6-7 metus vilniski zveja
tie kas pirko portabote pries 10+ metu , tai laivo korpusas padarytas is medziagos
tamsiai samanos spalvos. Kolega pirko nauja 2010m tai korpusas jau labiau pilkas nei
zalias

Romanas