Tema: Re: A kibs?
Autorius: spakainas
Data: 2012-07-05 08:53:59
Imkit baltos, neimkit meškerių ir iš mašinos galit nelipt ;]
Nu o ką masalai? Jami tradiciškai - kasi sliekus, perki dzikus ir
kukurūzus. Nu dar tešlos galima pasidaryt, ar perlinių kruopų išsivirt.
Nors aš pastebėjau, kad jeigu nekimba, tai gali kad ir triufelius ant
kabliuko kabint, žuvim lytinė abstrakcija ir nieko čia nepadarysi. Na o
jeigu kimba, tai kimba praktiškai ant bet ko ;]
Jei nesinori dažnai mojuot smulkmę atkabinėjant (tobiš nebus kada alaus
gert), tai tada balsuočiau už naktinius sliekus ir stambius kukurūzus
(būna žvejybos parduotuvėse stikliniuose indeliuose pirkt ten su
visokiais kvapais).
O čia prie kokio ežero varysit?