Tema: Re: Brivaisio ezeras naktine zvejyba?
Autorius: Monas <monazzz { @ } gmail.com>
Data: 2012-06-13 17:37:37
Jei visai niekas nekibs tai gali nusigaut iki cia:
http://www.maps.lt/map/?lang=lt#obj=452090;6161944;Pa%C5%BEym%C4%97tas%20ta%C5%A1kas;&xy=452081,6161915&z=2000&lrs=hybrid,stops,leisure,tourism,zebra

Cia yra neblogas bokstelis apzvalginis, kazkada buvau uzsilipes tai visai
fainas vaizdas atsiveria is15m aukscio boksto kuris ant kalniuko stovi.
http://www.apzvalgosbokstai.lt/lab.pdf 14 puslapis