Tema: Re: Savaitgalis
Autorius: Romas
Data: 2012-06-11 12:58:15
pries keleta metu buvau ten prie Dubysos nuvaziaves salaciu ne karta.
salaciai dauzosi, zveju juos gaudanciu irgi sociai, bet va nei sykio nepagavau
stambesnio
nei 1.5 kg , ir kiti kas pagavo tas pats dydis.
nepatiko - kolukis
nuvaziuok kokius 2km auksciau arba kokius 4 km zemiau Dubysos, pagausi didesniu,
ir kur noresi ten galesi metyti masalus.Dambos tikrai salatines, ir dar nemazi sapalai
kanda.
Kai tik baigiasi Vilkija vaziuojant nuo Kauno suki i kaire (toks nesiauras zvyrkelis)
ir privaziuosi Nemuno susiaurejima , ten galinga srove, ten tikrai nemazai salaciu,
tik reikalingas galingesnis spiningas . Leidimu kokiu reikia - nezinau, man ju
nebereikia ::))

Romanas