Tema: Re: [Q] lūžęs spiningas
Autorius: sarelis@work
Data: 2012-05-24 12:16:55
atsižvelgti į naujo spiningo ir remonto kainas svarbu, spiningas shimano,
pirktas prieš kokius 4 metus už ~300lt

dėl ar "apsimoka", neįsivaizduoju kaip juos tvarko,  ar gamina naują lūžusią
dalį ar tvarko esamą, tad mano klausimas buvo akcentuotas į tai, ar po
sutvarkymo ta dalis bus vis dar "tokia pati" patikima. Nesinori sumokėti
100lt, kad po kelių malkų traukimo iš vandens ar rimtesnių žuveliokų ta
dalis vėl nukentėtų :]

"Vezikas LT"  wrote in message news:jpktsi$9mc$1@trimpas.omnitel.net...

Spiningo verte 140,Lt o remontas bus 100,LT  ar verta ???