Tema: Re: Pasiute ešeriai
Autorius: Povilas
Data: 2012-01-26 19:57:11
Romas turetu prisiminti kaip mes trise su juo ir vt,dareme mini varzybeles
Juodkranteje ant ledo.Budavo taip,kad ant velniuko 2 kabliuko isigudrindavo
papulti po esriuka,dar vienas ant "sokliuko",o traukiant I ekete,matesi,kad
visa girlianda atsiveja dar nemazas burelis esrioku.Tada per gal 1.5 val
prigaudeme (ir paleidome veliau) labai po daug,ir tai nebuvo 1.5 val
aktyvaus ieskojimo ar zvejojimo,o buvo ir "pietus" ir taip tralialia:)

P.S.VP pameni,tu tada su skrandzio skausmais kamavaisi Romo masinoje ?

"bes"  parašė naujienų news:jfr94s$fg3$1@trimpas.omnitel.net...

Viena karta buvau ant panasaus kibimo uztaikes.
Kiekvienu metymu eserys, viena trauki o ji pasivija dar 3-4.Tiesa nedideli
buvo.
Ezeras Arinas, Moletu rajonas.
Kibimas buvo kokia 1,5 valandos, o paskui visikai nustojo kibti.
Is viso buvau ten su spinigu kokius 5 kartus, tai tik viena karta kazka
daugiau pagavau, kitus kartus eseriai nenorejo kibti visai.
Buvau vasaros vidurije, reikes pavasari pabandyti, eseriu ten tikrai daug
yra.