Tema: Re: Kur pirkt Vilniuje ?
Autorius: Casper
Data: 2012-01-24 12:06:51
Jei man kas padovanotu 6m kota is turgaus uz iki 100 lt, tai ji naudociau
nebent obuoliams skinti. Aisku, yra labai maza tikimybe, kad tas uz iki
100lt noneimas labai nedaug skirsis nuo 4x brangesnio, bet ji tokia maza,
kad geriau nerizikuot. Visgi zvejyba yra malonumas, o gera pusdieni
atmojuoti su 6m ir 0,5kg kotu - jau sunkus fizinis darbas!