Tema: Re: buvau vegeliu
Autorius: Žvejoklis
Data: 2011-12-16 09:07:49
Nezinau ar yra sansu kad kazkas greitu metu pasikeis
Pavasari Zemaitijoje nedideliame ezeriuke, kuriame zvejoju jau dvidesimt
metu, pamaciau chebryte lakstant su vandens motociklu. Ezeriuko gylis apie
3-4 metrai. Nuo to motociklo dumblas su zolems metamas i virsu, is vandens
leliju kokiu 200 metru ruoze tik skivytai like, vanduo visas rudas... cia
Jums ne du slakiai ant slieko pagauti be licencijos.... tokius dalykus
reikia pamatyti. Tas pats butu kaip su tanku po gyvenviete vazineti.
Paskambinu i aplinkos apsauga. Sako nueik nufotkink su mobiliaku masinos
numerius, taip kad matytusi ir ir motociklas vandenyje, atvesi mums
nuotraukas - tada kviesimes juos i agentura.
Pabandyk ten fotkint ten tuos vyrukus - sesi storasprandziai, visi
pusgirciai.... ne tik telefono nerastum, bet ir puses dantu.