Tema: Re: va kur tos vegeles :(
Autorius: John
Data: 2011-12-02 15:43:59
ne nu eina nahui rimtai, mes bl pinigus laika gaista, vaziuojam tikimes
kazko,
kurva visus metus laukiu kol jos pareis o jei tokie pydarai rimtai dirba
taip tai as bbd
jofana kaip susinervinau... gal kas matet kas ten zvejytribunoj parase sita
posta?
reiktu pasiklausti gal zino tikslesne vieta kur tie jobani gaidziai taip
dirba?