Tema: Re: Darsuniskis
Autorius: raibutis
Data: 2011-11-02 11:58:54
Vakar ryte puikiai eme kuojos, ir toliau nuo kranto, ir palei zoles, o
popiet jos apstojo, puikiai pradejo jamti pugzliai (dideli irgi) bei
eseriukai (mazi).
matyliukas.

Nemazai varguoliu murkde trikampius televizoriukus palei zoles, bet zinant
vieta, su pludinem pagaudavo daugiau. Keista, bet kabliuotoju nesimate.
Pati zukle darsuniskyje paliko mazai maloniu emociju, nes is daugelio pusiu
pastoviai girdisi garsus nemazai pagerusiu keiksmai, riksmai ir visur kalnai
siuksliu.

R.