Tema: Re: Kazhkoks ne feng shui su zvejyba :)
Autorius: Marius Staniulis <m.staniulis[@gmail.com>
Data: 2011-10-31 01:08:23
ash ir daugiau žūklių galiu be laimikio būt.
bet brolau, nuo kada žūklės kokybė turi betokokį santykį su pagautos
žuvies kiekiu?
mano pastarosios žūklės buvo - laužo kūrenimas 1.5 paros, žūklės 20min.
ir kelionė pimryn/atgal.
paskutinės dvk žūklės - 1 kiršlys. bet tai kaifo kiek... mmmm...

bevėjis oras virš vandens, degančio rudens panoramoje...

einu dar olaus atisdarysiu kol pačios sminga miegan ;)