Tema: Re: Reik patarimo - spiningas 3.00m
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2011-09-12 11:49:51
Ka cia bepatarsi - eini i parduotuve su gausesniu asortimentu ir ciupineji pasiziurejes i kaina... Jei limpa - tai ir imi.
As pries kokius tris metus pajamiau Penn Millenium Zander 3.0, tai vis dar nesigailiu. Berods, uzmetimas iki 25 g., dabar po ranka neturiu, linkis biski parabolininis, tai kokiu 40 g gelezi laisvai metau, auksciau Vilniaus Neri kiaurai galiu permesti. Be to, visi ziedai su dvigubom kojelem. Gal kiek sunkokas, bet su juo ir velkiauti galiu su ne labiausia pasipriesinima duodanciais vobleriais. Kainavo mazdaug kaip ir pirmojo posto autoriaus norimas biudzetas.