Tema: Re: telematchas
Autorius: Povilas
Data: 2011-08-29 20:21:13
Na,nenoriu sakyti,kad nera geru telematch'u, bet is to ka teko paciam matyti
pas kolegas,tai pastebejau viena bendra problema - nudauzytas lakas nuo
ziedu ,o is to ir atslaisvine ziedeliai.O taip pat ne karta teko matyti
bandyma istraukti tas dalis viena is kitos - patikek,kad tai visai ne tas
pats kas istraukti seno tarybinio ar siuolaikinio kitajsko stiklopluosto
teleskopo dalis. Taigi,tuom mano noras ir atsoko isigyti tokio pat tipo
meskere :(

P.S.Nemanau,kad uz norima pinigu suma,pavyktu isigyti geros kokybes meskere.

"tony"  wrote in message news:j2ku49$rrl$1@trimpas.omnitel.net...

Su salyga, kad visas inventorius pas mane tik iš sudurtiniu tad i
nedideles keliones meškerių nesivežu, bet taip išėjo, kad keletą kartų
šiais metais vos nenusiroviau plaukų kai buvo laiko pažvejojimuii, o
meškeriu aišku neturejau :(, tad nusprendziau, kad reikia budinčio
telemactho (kelioninio).Labai brangaus neieškau, kad nebutu gaila, kai
bagazineje kratysis tarp visu kitu baraxolkiu. kas ka turit, ir šiaip
kokie atsiliepimai?