Tema: Re: "balta" zuvis
Autorius: Daiva D.
Data: 2011-08-23 19:26:22
Turi jis jau visą įrangą, ir aš pati jau kelias kuojas pagavau :) man jos patinka keptos, o labiausiai mėgstu žuvienę. Ešerių žuvienei parneša pakankamai, bet man reikėtų ir kažko stambesnio/riebesnio. Kaulai negąsdina - aš juos išrankioju. man žuvienės virimas užima kelias valandas, bet jei yra pakankamai tinkamos žuvies, ji būna pasakiška...