Tema: Re: PVC valties dydis zvejybai dviese
Autorius: Gimp
Data: 2011-07-27 15:38:39
Butent tie privalumai ir groja: mazos balos, neribotas sezoniskumas. Siaip
argumentai dar: triuksmo zymiai maziau, svoris nedaug skiriasi nuo benzo,
kompaktiskesnis transportavimas, na ir kaina - uz 1.5 KLTL benzo padabno
turbut nepajamsi. Aisku mariose, Nemune  ar Drugsiuose be benzo nera ka
veikti, bet jei zvejoji ezeruose - visai pakenciama (tikrai zvejoji o ne
pasiplaukiot isleki). Brolis su Minkota 30 lbs ir 100 Ah akumu ne pirmos
jaunystes 15 km nuplaukdavo ir dar ne visa akuma iskraudavo (valtis
samapalna plastikine), kas pilnai pakankama ir velkiavimui.

--
Gimp