Tema: Re: Senukų valčių kainos
Autorius: tarum
Data: 2011-07-18 10:42:21
Ne, dar neradau pakaitalo. Ten prie tos valties panašaus tipo irklai kaip
šitie:
http://www.senukai.lt/sporto-prekes/turizmo-laisvalaikio-prekes/vandens-turizmo-prekes/irklai/400738311245_4.html

Tai tos sujungimo plastmasės visai nelaiko. Nuo vidutinės jėgos jau viskas
treška ir linksta, galiausiai lūžta. Dar senukuose tokie yra
http://www.senukai.lt/sporto-prekes/turizmo-laisvalaikio-prekes/vandens-turizmo-prekes/irklai/irklai-69627_4.html
,
bet šitie per 20 cm trumpesni, įtariu nelabai tiks. O daugiau variantų
nemačiau.

Šiaip apie pačią valtį nieko blogo negaliu pasakyt kolkas, man visai patiko.

"Shadowed"  parašė naujienų news:ivuvef$4ve$1@trimpas.omnitel.net...

a kodel hemorojaus ir kas su ja dar blogai ? Nes mastau jamt tokia pat
valti, kartais pasiplaukiot... Tarum - kaip ten su irklais baiges ? Radai
pakaitala ? Kaip siaip ispudziai ?

"@runAsUser"  parašė naujienų news:ivm2b8$jl7$1@trimpas.omnitel.net...

Biski hemorojaus isigijai :)
Apie valties geruma irgi dar anksti spresti...
O irklu atskirai buna tuose paciuose senukuose, tik reikia ilgi ir diametra
atitaikyti, gal net koki baidarini galima pritaikyti.