Tema: Re: leidimai?
Autorius: povilas
Data: 2011-05-22 21:32:24
"BAAS" <jpaskius@gmail.com> wrote in message
news:ir5ko3$pvn$1@trimpas.omnitel.net...
> prieš ketvertą metų man teko diskutuoti apie žvejybos leidimų informacinę
> sistemą su tokiu aplinkos viceministru Spruogiu.
> ..... Iš visų mėgėjiškos žūklės leidimų neišeina išlaikyti vieno aplinkos
> apsaugos inspektoriaus
> su jo darbo vieta (automobilio išlaikymas).

sveika visuomene yra tada , kad tarnautojai gauna padoriai dideli
atlyginima, o nusikaltimu nera.

sveika visuomene yra tada, kai tarnautojas islaikomas(issilaiko) ne is
kysiu, ne is baudu, ne is reketo, o is biudzeto.

sveika visuomene yra tada, kai tulas pilietis, o jau juo labiau ministerijos
klerkas suvokia auksciau isdestytas tiesas.