Tema: Re: KB!!!! Re: Rekvizitai zvejybos leidimo isigijimui KB!!!!
Autorius: Casper
Data: 2011-05-18 13:44:45
Negaliojantis todel, kad neapmoketas. Px, kad tu Antanui ar Petrui davei
11Lt, bet jei tie guzikai nepasieke VMI, tai ir tavo turimas leidimas yra
lygus 0. O, kad XXI amziuj yra praktiskai neimanoma patikrinti ar tavo
papirka yra apmoketa ar ne - cia jau visai kita kalba...
Pardavejas apie sunaudotas/sugadintas papirkas teikia ataskaitas RAAD, o
RAAD neteikia jokios info VMI apie tas papirkas ir tuo labiau kas jas ju
galutinis turetojas. Vat tau ir kancy v vodu...