Tema: Re: valtis: padekite apsispresti
Autorius: raibutis
Data: 2011-05-17 12:06:03
nusipirkai ruda 0,8cm neperslampama suomiska faniera, issipjoviai 2-3 dalis,
kad graziai pagal forma korpuso, pries puciant ikisai, paguldei ant tu
lenteliu - priputei - ir tau puikus kietas dugnas.
(fanieros krastus uzapvalini ir apklijuoji placia juoda izojuosta tokia lyg
kur su tinkleliu, nebijancia vandens)

As dar is apatines fanieros puses buvau prisukes 1cm PVC plokstes baltos tos
lengvos juostas, lygiai telpancias i tarpus tarp lenteliu - ledas!.

R.