Tema: Re: Prozektorius/zibintas?
Autorius: Audrius K.
Data: 2011-05-09 14:34:27
"VP" <vilius@livinkomas.lt> wrote in message
news:iq098m$s88$1@trimpas.omnitel.net...
> Gal tu tiesiog pasizhiurek i ta savo prozhektoriuka? ar tikrai LED'e esme?

    Esme visuose komponentuose: pradedant led'u, baigiant akumuliatorius
(batareiku ) talpa. Skirtumas stulbinantis. Ir pagal svietimo laika, ir
pagal svietimo patoguma (apsvieciama plota, galimybe pasirinti skirtingus
apsvietivo variantus), ir pagal patoguma ilgai nesioti uzsidejus ant galvos.
Pirmajame buvo 3 AAA elemantai, antrajame  - 3 AA. Nuo pirmojo jau po
valandos skaudedavo tos vietos, kuriose jis lieciasi su galva, antraji gali
nesioti visa vakara (nors mase antrojo daugiau negu 2 kartus didesne).
Pirmasis turejo parasta lempute ir pigu led'a, antrajame gal kokio vato
ledas. Rezultatas - isijungi paprasta lempute, sviecia gerai, bet neilgai.
Isijungi leda - apsviecia taska sviesa, kuri vos matoma...  Po valandos jau
nusiimi nuo galvos, nes skauda nuo nepatogumo...  Tuo tarpu antraji gali
uzsideti ir pamirsti, jog uzsidejai. Reikia stipresnes sviesos - prasau.
Reikia silpnesnes - prasau. Apsviecia normalu plota ( kaip normalus
prozektorius ) . Kampas galvos atzvilgiu reguliuojasi.  Tiesiog patogu, ir
tiek. Akumuliatoriu kaip ir nepavyko per vakara iskrauti...
Audrius K.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 6106 (20110509) __________

http://www.eset.com