Tema: Re: Ziobriai, Dubysa - Neris??
Autorius: Ash
Data: 2011-04-18 14:14:31
Priminkit: Žiobriui reikia licenziją pirktis, ar taip?

"Struktur"  wrote in message news:iogo81$e2$1@trimpas.omnitel.net...

Sestadieni Dubysoj per penkis is musu kompanijos 2,3,0,0,0. Vandens dar
kiek daugoka, oras salyginai saltas. Gaudyta is Kauno puses. Priesingas
krantas gaude geriau (kas ir +/-10 sugraibe). Visumoj ziobris mazas ir
be oru pagerejimo geresnio kibimo ner ko tiketis.