Tema: Re: Q: kvepuojancios bridkelnes
Autorius: A daba gerai
Data: 2011-04-15 09:43:28
vava, pries dvi savaites per ta veilokini pada taip issisukau koja, kad tik
siandien biuleteni uzdare ir tai tik mano prasymu :)))
kas del solvkorokenu, tai sudrozes tai ka turiu dabar, pirksiu butent juos,
bo toli neieskant ju kaina/kokybe geriausia. Aisku yra kelniu ir su
uztrauktuku pimpalui issitraukti, bet skaitau nekui pries zvejoba plampt
tiek alaus, kad paskui myzciot ant kiekvieno kampo :D