Tema: Re: Dėl ritės pasirinkimo
Autorius: Casper
Data: 2009-04-03 12:39:19
Viskas kaip ir taip, rite pigi, gali atidrozti viena ar du sezonus be
problemu, o jei kazkas ir atsitiks negaila ismest ir kita pasiimt. Pats
pradejau nuo Golden uz ~30 Lt, po to buvo kazkokia Jaxon uz ~100 Lt, veliau
dar kazkokia svogerio is USA kadais atsisiusta, dar veliau Globe irgi ~100
Lt. Visos jos iki siol sukasi ir vala vynioja be problemu, bet yra vienas ir
didelis bet - nei vienos is ju stabdis normaliai neveike nuo pat pradziu,
sureguliuoti ji praktiskai neimanoma, biski prisuki ir ziuri, kad jau per
daug, truputi atleidi ir jau per laisvai bugnelis sukasi. Jei jau atrodo,
kad susireguliavai, tai ziurek po kazkelinto metimo jis jau neveikia taip
kaip pries tai ir vel bandai paverzt ar atleist ir taip pasaka be galo. Su
dabar mano naudojamom Ryobi ir Shimano ritem sitos problemos nera, viena
karta susireguliavai ir ramu, net po ilgo nenaudojimo stabdis "neprikepa".
Kitas dalykas, kad dabartines rites labai tolygiai vala kloja ant bugnelio,
kai tuo tarpu pries tai naudotos klodavo bele kaip ir tai per viduri, tai
bugnelio krastuose susidarydavo smarkiai storesnis valo sluoksnis. Dar
vienas dalykas, taip vadinamos brangios rites dazniausiai buna mezesnes ir
lengvesnes (tokiu paciu parametru/galimybiu), kas yra svarbu jei spiningauji
visa diena ;)