Tema: Re: spiningavimo budai
Autorius: karolis
Data: 2009-04-02 16:32:56
per ka uzsisakinejai?

"Marius Staniulis" <m.staniulis[@]gmail.com> wrote in message news:gr0gsd$2p6$1@trimpas.omnitel.net...
apie jerkus daugiau suzhinotum www.zvejotribuna.net, ten tikrai noriai informacija besidalinantys zmogeliai lankosi, ir diskusiju pobudis, bent jau man, labai priimtinas.
yra visa poteme apie jerkus ir irankius jiems. pats ten aktyviai nesireiskiu, bet diskusijas  sekti tikrai verta.
poperiai xujoperiai, kazkam veikia, man nifiga. esu turejes viena isejima, bet pro sali. poperiu turiu 4 - 2 rapalos, 1yo-zuri, 1 aises. siaip beveik kiekviena zvejyba issitraukiu poperiuka, ir saziningai apmetau juo, jam teoriskai tinkamas vietas... nifiga. netikiu siais viliokliais
weed-bug http://www.nflcc.org/CPG/displayimage.php?album=random&cat=14&pos=-2128 nesu bandes tad nepakomentuosiu.
siuo metu is japonu pas man keliauja stai tokio, pavirsinio tipo, vylioklis:
http://imakatsu.co.jp/products/pro_a007.html spalvinimas antras antroje eiluteje. 20g floatingas, kuris manau visai idomiai turetu dirbti tendeme su tirolietiska lazdele.
labai gaila, kad su propeleriu imakatsu negamina kokiu 60-70mm dydzio analogisku vobleriuku, manau butu verta tokius isbandyti taip sparciai artejanciame salaciu sezone. pavirsinis, plaukiantis voBLEris tendeme su devonu. ir prilaikyti eina ten kur norisi, ir tas mistinis devono propelerius sroveje vibracijas skleidzia (reikia to ar ne xz, bet smalsu vienok)...
siaip is imakatsu dar keliauja killer billas ir power billas. norisi surasti ir lot modeliuku, bet nepavirsiniu, o nerenciu i koki 0.5-1. kol kas jie visur out of stock. o ir kaina ju tokia, kad uzsisakai 3, ir sekancius 3 tik po algos gali sau leist uzsisakyti.

  "0.5 B" <ponasmonas@gmail.com> wrote in message news:gr0crj$tkm$1@trimpas.omnitel.net...
  Sveiki,

  Ar propaguoja kas jerk-bait?
  Popper? Weed-bug? [pavirsiniai]

  Prisiziurejau cia filmu rusisku, idomu, jei kas gaudo, kaip rezultatai?  :)