Tema: Re: svtglio zvejyba
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2009-03-09 17:51:41
vienas rybokas ten prieš 37 metus rybačino, sakė žyvcui nieko
nepasigavo, viską kibiran metė.

čia prasitariau, kad ežeriuką "X" radau. sako buvau kažkada ežere,
vataip va vadinasi. ir bac - sutapo. pažvengėm, iškamantinėjau kada tai
buvo tai kai pasakė kad prieš tiek metų, nustebau.
vienintelis skirtumas tai gylis. jis sakė kad tais laikais buvo apie 3m.
dabar maximum 2m.