Tema: Re: sekmadienio zukle
Autorius: Petka
Data: 2011-03-28 16:34:30
Treciadienio-ketvirtadienio pusdieniai ezere tarp Traku ir Semeliskiu -
pagal vietinius - nekiba. Man pasirode labai neprastai 2,2 ir 1,5 kg
graziu kuoju. Nedickos kuojytes ir eseriokai keliavo
paaugti.Sestadienis-sekmadienis Antaliepteje - milijonas eseriuku,
desetkas kepamu, pora desetku neblogu kuoju, pora karsioku.
Negali sakyt, kad nekliovas. Tik zuvies reik ieskot, daug vaiksciot,
ieskot sekliu, slaitu, zoliu ribos. Radus gera vieta  - 4-6 kibimai,
paskui vel reik ieskot. Grizus senon eketen po kazkiek laiko vel kelios
zuvys. Eksperimentai su pasaru, jaukais. Tai jos nori teslos, tai
dzykelio, tai ima matyliu... Va taip va. Maniau jau uzdarysiu sezona -
bet kur tau. Tarp Utenos ir Zarasu ledas apie 60 cm, tvirtas. Traku
rajone tai koks 25-30 cm ir istezusiu virsum, krantai atsute. Ten jau
kazi ar lipsiu, bet siaurej ar Labanoro ezeriukuose manau iki velyku bus
galima lipt, jei stipriai neatsils ir lietaus neduos...
---
Petka