Tema: Re: dirbtiniai masalai
Autorius: Romas
Data: 2011-03-02 10:57:42
taip , tu teisus Powerbait.
gal naudojai ??
beje , vakar papirkau eserinio kvapo aerozoli,  bandysiu panaudoti
papurskima ant blizgutes trisakiuko su siulais, tik manau , kad giliai
tai gali nesuveikti (jei is vis suveiks  ???) nes kol blizgute besivartydama
nukeliaus i 10m , visas kvapas gali likti pakeliui. ::)))
bet yra galvakabliu , galima papurksti "kvapo" ant paralono , ir tuomet
nuleistas kad ir i 10 m jis dar gausiai kvepes.
savaitgali bandysiu.
Kazkada Kursiu mariose naudojau velniukus, kuriu apacioje igrezdavau skylute,
ir sumirkyta kvapu porolona beveik visa sukisdavau i ta ertme.
ispudis toks - kibimas pas mane suaktyvedavo, ir gana ryskiai , palyginus su kolegomis
kurie to nenaudojo.
kvapas buvo purskiamas - starkinis.
deze viduje turejo gana stipru, nemalonu kvapa, patalpoje laikyti budavo negalima

beje - vakar dzukijos ezeruose jau sukilo karsiai, nedideliu pagavo , tokiu po
250-300g

Romanas