Tema: Re: Sekmadienis+Q
Autorius: Ogis
Data: 2011-02-21 15:50:10
Blyn nežinau kaip bus su tuom pavasariu :)))
Vakar einu prie užtvankos.Trakšt trakšt... ai geriau sėsiu čia toliau neisiu.
Pragręžiu. Cher paimioš toks neledingas ledas. Taip. Arčiau neisiu.
Grįžinėju į krantą jau palei kraštą trakšt trakšt jomajo baisu.
Ale nu vasarą čia jau žolė buvo nu bet vistiek baisu.
Kai einant keliu traškėt pradėjo susirūpinau nejuokais.
Nugi pinkas perkėliau į pabaigą arčiau šilumos (į pažąstį) plasmasionkė sau traška o man baisu :))
Tpfu galėjau arčiau užtvankos prieit.

Tai čia žiemišką žiemą. Tai va ir nežinau dėl pavasario nebent su kokiuplūduru aplink juosmenį :))