Tema: Re: Sekmadienis
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2011-02-21 14:49:03
Dusioj neisnerse dar?
Asvejoj sestadieni priejau prie dvieju diedu, nes man visai kliovo nebuvo,
anie sedejo netoli kranto, kur upelis iteka, tai sake, kad daugumos
"krasnyje zhopy" ir su ikrais tik viena kita mazesne, reiskia papyle
palikuonis jau... Labai koncentruotai jos ten buvo, as uz 50 metru nuo tu
dvieju anei kliovo neapturejau, tiesa, smarkiai ir nebuvau nusiteikes
ieskoti :)