Tema: Re: žieminiai batai
Autorius: Romas
Data: 2010-10-28 11:05:14
zinai , Nokia pirkau pries kokius 14-15 metu. Jie kainavo 700 Lt, bet buvo to verti,
pakankamai lengvi , neprakaituodavo koja visai, protektorius liuksinis, net buvau
susidygliaves,
kursiu mariose ant ledo neslidinejau. Indeklas vailokas tikras (tokis plonas)Zodziu
buvo komfortas.
dabar apie ARCTIC
lyginanat su Nokia - lengvesni, protektorius teisingas, ant ledo pakankamai neslidus,
indelas
aukstas , siltas, bet kai nesalta (iki 5-7 salcio) naudoju zema indekla, ir nesalta
kojai.
skaiciujant ,. kad kaina 125 Lt, kas tris metus galiu pirkti naujus. Siaip - patys
lengviausi is matytu
zieminiu, o tai keliaujant ilgas keliones yra geris.

o Nokia per tiek metu suskeldejo guma, issitryne vidinis sluoksnis kad batas
neprakaituotu,
ir teko juos palikti siuksliu konteineryje ::)))

Romanas