Tema: Re: pirstines
Autorius: Casper
Data: 2010-10-15 13:59:39
Nu matai, reiskias foto labai nekaip padaryta, manekenas smarkiai per
dideles pirstines uzsidejo pozavimui :D

"DG" <istrinti_gdeivis@takas.lt> wrote in message
na matai kaip negalima daiktu vertinti is foto. Man tai tos Vision pasirode
skuduras laisvas ir kaina nedraugiska. Pasiemiau dam. Apie joki laisvuma ir
kalbeti netenka - pradzioje net pasirode kad jau ir daugokai aptempia, bet
susigyvenom.