Tema: Re: Q: Trakai
Autorius: Monas
Data: 2010-10-11 09:56:03
Kaip izadejau i trakus nulekiau, bet meskere issitraukt patingejau. Ant
pirmo tilto link pilies buvo uzmatyti kaip suprantu vietiniai zvejybos
meistrai, bet kad kazka pagautu nepastebejau, jau viniavosi meskeres namo. O
gryztant po pasivaiksciojimo aplink pili panasiai toje pacioje vietoje
vandenyje uzmatytas kalnas visokiu eseriuku :) Labai stambiu nesimate, bet
kiekis buvo gan ispudingas. Prie eseriu dar matesi ir kitokiu zuvu, netiek
margu, panasu i kuojas gal. Bet kokiu atveju zmoniu buvo gan gausiai ir
stoviniuot ant tilto buvo = daryt kamsti :|