Tema: Re: Lašišos
Autorius: Ash
Data: 2010-10-04 10:12:15
O Nemune spiningu ant guminuko?  Nesiruošiu lašišų gaudyti, negalvoju kad ją
pagausiu, licenzijos nepirksiu. Dar 10 metų reikia palaukti kol bus galima
jas be licenzijos gaudyti.
Ar Jūsų akimis aš su spiningu tik apsimetinėju kad mane lydekos domina, ar
normalu žvejoti šiuo metu?

Net ir čia mesje Adaba dviprasmiškai reaguoja primindamas kad į zoologijos
sodą licenziją passimčiau. Šnekam tiesiai- moralu dabar Nemune lydekas
gaudyti ar ne?